Enhancements
Vylepšení předmětů
Některé zbraně a některá brnění mohou být posíleny svitky Scroll:
Enchant Weapon a Scroll: Enchant Armor. Pro každý grade výbavy jsou
určené jiné svitky přičemž platí, že no grade zbraně nemohou být
očarovány.
Téměř všechny zbraně a brnění mohou být bezpečně očarovány do
+3, nad tuto hranici je úspěch založen na předdefinované
pravděpodobnosti. Jednodílné brnění lze bezpečně očasrovat až do +4.
Když očarování selže, je předmět zničen a přeměněn na krystaly. Počet
krystalů závisí na hodnotě předmětu.
Zbraně očarované na +4 lehce stříbrně svítí a s postupujícím
stupněm očarování se svit mění na modrou až červenou na vyšších
úrovních.
Blessed Scrolls of Enchant Weapon/Armor je podobný jako
obyčejný svitek. Pokud ale při jeho použití očarování selže, předmět se
nerozpadne, ale pouze přijde o všechna očarování (tzn. bude +0).
Vylepšení skillů
Abyste mohli vylepšovat skilly, musíte mít dokončený třetí
přestupový quest. NPC, u které jste tento quest obdrželi, vám také podá
podrobnější informace o vylepšení skillů.
Očarování skillů se liší od obvyklého zvyšování úrovně skillu.
Očarované skilly mohou být vylepšovány neomezeně, a dokonce je možné
vybrat si účinky očarování. Ty ale musí být vybrány při prvním
očarování a později už je změnit nejde.
Očarování skillu stojí zkušenosti a SP. První očarování
vyžaduje Secret Book of Giants, a pokud uspěje, budou další očarování
spotřebovávat jen zkušenosti a SP.
Může se stát i to, že očarování neuspěje. V takovém případě se skill vrátí do výchozího stavu.
Barvy a symboly (Dye)
Některé předměty v Lineage II mohou změnit základní vlastnosti (STR, DEX, CON, INT, WIT, MEN) vaší postavy.
STR
Zvyšuje fyzické zranění.
DEX
Zvyšuje rychlost útoku, fyzickou rychlost, přesnost, uhýbání, pravděpodobnost kritického zásahu, úspěšnost dýkařských schopností (např. Deadly Blow), úspěšnost obrany štítem a rychlost.
CON
Zvyšuje maximální HP, regeneraci HP, limit zatížení, výdrž pod vodou, odolnost vůči šoku a krvácení.
INT
Zvyšuje poškození magickými útoky a úspěšnost prokletí.
WIT
Zvyšuje šanci na magický kritický zásah, rychlost sesílání, odolnost na zadržení (Hold), odolnost na prokletí např. degenerace HP, snížení regenerace, prodloužený čas na opětovné použití schopností, snížený účinek léčení).
MEN
Zvyšuje obranu proti magii, maximální MP, regeneraci MP, odolnost vůči jedům a prokletím. Snižuje pravděpodobnost přerušení kouzel.
Pokud chcete změnit tyto vlastnosti, může vám Symbol Maker vytvořit symbol.
Barviva (Dye)
Barviva jsou předměty, které slouží jako suroviny pro vytváření symbolů (nebo také tetování). Barviva mají + a - hodnoty základních vlastností. Existují obyčejná a kvalitní barviva. Obyčejná barviva lze použít jako suroviny pro vytváření symbolů po prvním přestupovém questu, ale ne po dokončení druhého. Kvalitní barviva (Greater Dyes) mohou používat jen hráči, kteří dokončili svůj druhý přestup.
Vyrývání symbolů
Postavy na 20 úrovni a vyšší mají v inventáři místa, na která mohou
s použitím barviv vyrýt symboly. Postavy, které ještě nedokončily svůj
první přestup, nemohou symboly používat. Po dokončení prvního přestupu
mohou vyrýt dva symboly. Po druhém přestupu mohou vyrýt ještě další
symbol, celkem tedy tři. Zároveň však symboly, které byly vyryty před
druhým přestupem, ztratí svůj účinek poté, co postava dokončí druhý
přestup.
Pokud má hráč dostatek barviv a chce vyrýt symbol, musí si
promluvit s postavou Symbol Maker. Symbol Maker si naúčtuje fixní
poplatek a při vyrývání symbolu spotřebuje příšlušná barviva.
Symbol Maker
Která povolání mohou používat jaké symboly ukazuje následující přehled:
STR, CON, a DEX
Všechna povolání
INT a MEN
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner
INT a WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Paladin, Rogue, Gladiator, Warlord, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artisan, Bounty Hunter, Warsmith
MEN a WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer
Odstranění symbolů
Pokud chce hráč odstranit symbol, musí si promluvit se Symbol Makerem. Odstranění je za poplatek a po jeho uskutečnění je polovina použitých barviv vrácena zpět do inventáře.
- Další info o symbolech a dyes v sekci Dyes
Vylepšení zbraní
Vylepšení, známá také jako zvláštní schopnosti (Special Abilities -
SA), mohou být použita na většina C grade zbraní a vyšších. Na
vylepšení jsou zapotřebí Soul Crystaly. Quest na jejich získání zadává
Grand Magister Jurek v Giran Castle Town.
Úroveň a druh Soul Crystalu, přidané schopnosti a množství potřebných předmětů záleží na zbrani.
Vylepšujeme zbraň
Pokud chcete vylepšit zbraň, sežeňte všechny suroviny (včetně Soul
Crystalu příslušné úrovně) a promluvte si s kovářem. Kovářův poplatek
se může lišit v závislosti na Soul Crystalu, kvalitě zbraně a hradní
dani.
Zvláštní schopnosti pro A grade zbraně poskytuje Blacksmith of Mammon.
Pokud chcete zbraň vylepšit, nesmíte ji držet v rukou. Jakákoli
očarování na zbrani zůstanou i po jejím vylepšení; zbraně se zvláštními
schopnostmi mohou být očarovány.
Odstranění vylepšení
Vylepšení může odstranit Blacksmith of Mammon a Black Marketeer of Mammon.
Seznam speciálních schopností
Copyright © Verenae
Go to L2 server
(Unnamed, 24. 3. 2009 16:29)